nedjelja, 8. prosinca 2019.

Vratiti se

Hošea 3:3-5

I rekoh joj: »Za mnogo dana ostat ćeš mi povučena, nećeš se odavati bludu ni podavati nikojem čovjeku, a ni ja neću k tebi prilaziti.«
Jer mnogo će dana sinovi Izraelovi ostati bez kralja i bez kneza, bez žrtve i bez stupa, bez oplećka i bez kumira. Poslije toga, sinovi će se Izraelovi vratiti; tražit će Jahvu, Boga svoga, i Davida, svoga kralja; sa strahom će pristupiti k Jahvi i k njegovim dobrima, na kraju danâ.

U ovim stihovima vidimo kako Hošein život predstavlja sliku Izraelova odnosa s Bogom. U Hošeino vrijeme, Izrael je već mnogo godina bio bez kralja i nije bio u mogućnosti prinositi žrtve bez hrama. Jednoga dana, "na kraju dana", to će se promijeniti. Jednoga dana Isus će sjediti na Davidovu prijestolju kao kralj Izraela (Matej 29:28, Luka 1:32-33). 
Jedna od ključnih riječi u ovom odlomku i u Hošeinoj knjizi je riječ "vratiti se". Koristi se dvadeset i dva puta u knjizi i samo je srce Hošeine poruke. Vratite se Gospodu. Iako ovi stihovi prvenstveno govore o Izraelu, pokazuju nam toliko toga o Bogu što se danas odnosi na nas. 

Bog je milostiv i milosrdan. On čeka s postojanom ljubavlju da mu se vratimo. Često želimo darove, ali ne i Darivatelja. To je srž idolopoklonstva. Vratimo se Gospodinu. On je milostiv, milosrdan i čeka nas s ljubavlju.

I dat ću im srce da me poznaju da sam ja Jahve, 
da budu narod moj, a ja Bog njihov, 
jer će se oni svim srcem svojim opet meni vratiti. 
Jeremija 24:7


Nema komentara:

Objavi komentar