ponedjeljak, 23. prosinca 2019.

Vječna je njegova ljubav


Iscijelit ću ih od njihova otpada,
od svega ću ih srca ljubiti;
jer gnjev se moj odvratio od njih.



Bit ću kao rosa Izraelu;
kao ljiljan on će cvasti,
pustit će korijen poput jablana,
nadaleko pružat će izdanke.
Ljepota će mu biti kao u masline,
miris poput libanonskog.



Opet će u mojoj sjeni boraviti,
uzgajat će svoju pšenicu,
vinograde gajit’
što će steći ime vina helbonskog.


Efrajime, što ti imaš još s kumirima?
Ja sam ga uslišao i pogledao.
Ja sam poput zelena čempresa:
po meni si rodan plodovima.

Tko je mudar neka shvati ovo,
i čovjek razuman neka spozna!
Jer pravi su putovi Jahvini:
pravednici hode po njima,
grešnici na njima posrću.


Hošea 14:5-10

On nas prima i On će nas obnoviti. On čeka da pozove kući sve koji lutaju, da iscijeli slomljene i da obnovi sinove i kćeri razmetne. Unatoč svemu što je narod učinio da odbaci Gospoda i okrene se od Njega, u svojoj postojanoj ljubavi On je čekao da ih vrati k sebi. Bez obzira na to koliko su daleko pobjegli ili koliko su ga odbacili, On se nije okrenuo od Njih. Stajao je spreman da ih spasi i spreman da ih otkupi i obnovi. Cijela Hošeina knjiga divan je podsjetnik Božje ljubavi prema Izraelu i Njegove ljubavi prema nama. To je ljubav koju nikada nismo zaslužili, ali kojom nas je On obasuo. Ta je ljubav neobjašnjiva.

Njegova je ljubav toliko veća od našega grijeha. Bez obzira na to gdje smo u životu, On nas moli da se okrenemo, da se vratimo Gospodinu. Poziva nas natrag k sebi, da boravimo u Njegovoj sjeni (Psalam 91:1). On obećava da će nas iscijeliti i obnoviti. 

Njegovo je srce prema nama dobro.
Njegovome milosrđu nema kraja.
Njegova postojana ljubav nikad ne prestaje.

Postojana ljubav Jahvina nije nestala
milosrđe njegovo nije presušilo.
Oni se obnavljaju svako jutro:
tvoja je vjernost velika.

Tužaljke 3:22-23

Nema komentara:

Objavi komentar